♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Friday, November 12, 2010

Dia kata..


 

Life is not about living without problems, life is about SOLVING problems.sad or happy, up or down, stress or relieved, its your decision. you choose to be sad instead of happy, you choose to feel stressed out instead of relieved. you choose how you feel. 'value driven' seek the meaning for that, and stop 'feeling driven'. you are losing time.hakuna matata - adios!

-thanks abang taufiq for this nice quote-

Memang nice~


:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

2 comments:

caliph said...

jadilah yang terbaik. senyumlah. kehidupan ini bukan untuk bersuka ria, tapi jangan jadikan ia derita. hiduplah dengan sederhana. doaku pasti bersamamu sentiasa. jadilah dewasa. senangkan hati ayah bonda. jagalah diri sebaiknya. anda keseorangan disana. kami tak mampu memantau dan menjaga. hiasalah peribadi dengan keindahan yang nyata. jangan nakal2ya.

husnataqwa said...

esok petang balek. yeay!

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.