♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Friday, March 13, 2015

I share my golden picture untuk adik-adik yang bakal ke UIA Kuantan.

Ramai adik-adik PM tanya pasal course di UIA Kuantan.

Surely, i feel so glad to help you.

Selama empat tahun di UIA, memang dapat bagi overview for each course kecuali course baru seperti chemistry, plant, maritim. Ha, part tu saya tak tahu. Kena rujuk junior yang memang amek that field.

Satu saja pesanan saya untuk adik-adik, apa saja overview yang saya bagi, its will never be same as your own experience. Every year, things will change. Every intake, a lot of condition might be change. So, dont hold so tight to my opinion.

Lagi satu, pilihlah apa-apa bidang sekalipun, asalkan buat yang terbaek, then everything will go on very ok. So no need to worry so much. Enjoy your day.

Selepas empat tahun berada dalam kos yang bukan pilihan saya, saya rasa takde masalah pun untuk berada di bidang mana sekalipun asalkan kita tahu purpose of life. Serving the ummah!

Nak share sikit gambar-gambar sepanjang ada kat UIA. Nak tunjuk how happy it is.

Semua batch Radiography. We enjoy the night. :D
We had a picnic during our busy schedule with Clinical Practice (posting) at Bandar Temerloh. We enjoy the posting walaupun a bit exhauted!
We are discussing our assignment during lunch hour at hospital. We enjoy the time even its very tough.

We organised the seminar and we present during the seminar. A multitasker will never fail!  
Classmates. We enjoy the hard and hurt time together. =)
MEDCY reunion. Belajar belajar jugak.
To be continue. :D
:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.