♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, June 01, 2009

Bella Birthday..

oh teman..
saat segala yang indah sedang berakhir dalam hidopku,
kau datang membawa secebis harapan yang tak palsu,
meskipon semua yang terjadi tak pernah ku bayang sejak dulu,
tapi aku bersyukur ditemukan teman sepertimu,
sejak awal semester kite bertemu,
tapi di semester akhir perhubungan kite bertambah jitu,
namun aku tahu aku bukan sahabat yang baek untukmu,
tetapi aku sentesa mencoba untuk itu,
kadang2 kenakalanku membuat kau sedih dan sayu,
kadang2 kau makan nasik pon tak lalu,
tengok muke aku pon rase nak bedal dengan kayu,
tapi kerana sebuah ikatan yang padu,
kenakalanku kau buat tak tahu,
walau kadang2 kau pukul aku dengan tangan bertalu2,
nak bagitau,kau pukol tu saket tau!!
sekarang mase dah berlalu,
kenangan kat DQ mungkin terindah buatku dan kamu,
tapi tapi sewaktu melangkah keluar dari pagar DQ itu,
disambut senyuman manis pakcik arif di muke pintu,
aku sempat tanamkan dihati pelbagai hasrat antara kau dan aku,
semoga CFS UIAM menjadi tempat kite kembali bersatu,
menyemai kaseh sayang kerana Allah yang satu,
I'allah kite kekal bersahabat selalu..
selamat hari lahir sahabatku..
Nurfadiah abd.rahim..
01 jun 1990
kau dan aku di KALUMPANG.

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.