♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Friday, October 23, 2009

terengganu~~

petang semalam baru aje sampai dari terengganu. huh. penat jugak. tapi best~
sekurang2nya ade jugak benda yang best dibuat untuk cuti kali ni. mungkin cuti akan datang buleh ke Kedah ke. Johor ke. Penang ke. haha. mungkin. semuanya mungkin.
terima kasih buat Qurrotu Aini dan keluarga atas layanan baek yang diberikan. memang best la. abang2,kakak dan parents beliau sangat2 baek. thanks~
disebabkan hanya sekejap disana,ana hanya sempat pergi ke beberapa tempat saje. antaranya,makan2 sotong di tepi pantai dekat airport baru terengganu. then,makan nasik dagang kat tempat yang paling sedap(ana mmg suke makan).kemudian ke Pasar Payang. huh. tak banyak shoping. bese je. anyway,sempat tengok stadium runtuh yang bising satu mesia. alaa.. stadium sultan Mizan tu laa. mmg terok runtuhnye. kurang asam betol. tak patot2. buat malu je.
anyway,terengganu ni berbeza banyak jugak dengan negeri ana sendiri.
terengganu lebih kaya dan berduet. nampak sangat. berbanding kelantan. tape. bese la tu. ateh kat,"anak tiri". tak kesah. janji berkat. kan?
tapi kalo ade fadiah dan uda dalila,mesti buleh jalan banyak lagi. mesti lagi best.
fadiah lagi bising. uda dalila pon.. haha. sabar yee.
yelah,sorang2 ni segan sket.
ok,korang jemput la ana pegi umah korang. haha. kalo sudi.~~
ok.nice trip!
:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

1 comment:

Anonymous said...

-bella-
dengkinya dpt g umah ain..
yg dkt ni pun x gi lg umah ain..
mase akn datang jmput dtg umah ye..
duk sbln pun xpe..
blh g jln2 & kenal umah.............
hehe..

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.