♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Friday, December 03, 2010

Seindah Nukilan.



Berbanggalah aku mempunyai seorang teman yg ligat di medan perjuangan, moga hatinya sentiasa tenang dengan nur ketuhanan, moga jiwanya sentiasa segar dibasuh dengan wudhu' pengorbanan, semoga hidupnya sentiasa mekar dibalut selimut tahajud keimanan, semoga bersemadinya kelak di sebuah taman syurga idaman,itulah jiwanya pemuda yang berharga buat agama,teruskan istiqamah ligat di medan ini, moga ketemu apa yang diimpi.

Selamat mencari yang terbaek buat diri.

-


:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

9 comments:

Anonymous said...

macam kenal je post ni untuk siapa. dah diikat dengan org tu ke?

nurulhusna said...

saya sendiri tidak tahu siapa yang anda rasa anda kenal itu. musykil2.
unt siapa? disebabkan statemnt pertama tidak dikenalpasti, maka soalan kedua tidak dapat dijawab.

Anonymous said...

simpan dalam hati. KAK husna!

nurulhusna said...

i dont know what happen here..

Anonymous said...

tak baik lah buli dia. diam2 sudah..

Anonymous said...

rasanya tahu dan boleh agak siapa orangnya.. sesuai dan padan dah tu.

nurulhusna said...

tak elok hidup dengan sangkaan, nanti tak tertanggung kemurkaan tuhan. dan saya sendiri tidak tahu sapa yg dimaksudkan. sebarang komen kontroversi mintak dielakkan.

Anonymous said...

ni bukan kontrovesi..hehe
apepun, kita terimalah puan husna sbg KAKAK yg baik buat kita. walaupun dia dah berpunya. apapun, KAK husna mmg sesuai jadi KAKAK yg baik.. walaupun umur, ahh.. malas nk kata. huuu
ni bukan kontrovesi kan? saya hormat KAK husna.
MKAA

nurulhusna said...

kan dah kata, tayah nk bersangka2 kalau tak ada berita yang nyata. tak de guna.. masya allah.. entah apa yg ada pada saya hingga keluarnya berita2 yg tak sedap dengar di telinga ni.

for those who write here,
may add may YM.
husna_taqwa@yahoo.com

dah nak tau snagat, meh nak habaq.
klo yg dah add tu, buzz je.

anyway, asiff jiddan atas segala perkataan. syukran.

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.