♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, May 09, 2011

Jemputan Majlis Walimah~


Majlis Kesyukuran

 
Bismillah Alhamdulillah.
Alhamdulillah,Its our moment
to celebrate
the love that unite us

 
Together with our parents,

 
Che Norisah Sheikh Ahmad
&
Kamarudin Ab. Rahman

 
we

 
Nur Hannani @ Murni Indah Kamarudin
&
Mohd Ayub Solihan

 
Invite you to share with us
This joyous celebration of love
At our marriage
Saturday,4th june 2011

 
Lot 611,Kg Kubang Batang
17000 Pasir Mas,Kelantan.

 
Celebrating the starting day for Hannani and Ayub to start their way of life.

 
Bersama mengundang:
Khairul Azinor & Rosehaliza
Nafizah Khairiah & Abdul Mutalib
Khairil Sedqi & Juriyah 
Khalifa Taufiq
Nurul Husna
Khalil Ridha

 
P/s: Semua yang mengenali dijemput hadir, terutama sahabat-sahabat Maahad Muhammadi Pasir Mas, SMKA Lati, Darul Quran, dan Universiti Islam Antarabangsa. J
Tak sabaq nak menulis tribute untuk bakal isteri. Tunggu ye kakak.. J
Ikhlas mengundang, yang berkelapangan dijemput memeriahkan majlis. J

 
AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. J

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

14 comments:

Anonymous said...

ingat husna yg kawin tadi. hehe

cousin said...

aduh.. una, khalifa taufiq tu bila nak kawen?

nurulhusna said...

anonymous- kena lepas yg atas2 dulu..

cousin- khalifa taufiq tu demand sangat.. nak cari yg perfect,payah la.. dia dah ada calon sebenarnya. tapi tak lulus JKK. Ahha. =) tapi insya Allah klo ada jodoh dia kata tahun ni jugak.. harap2 dia tak melawat komen ni.. =)

ask mart said...

tahniah kak nani..
lepas ni adik dia buleh la sambung jejak langkah kakak kawin masa blajo

detective said...

taufiq tu keje dah ade, kereta dah ade, rumah dah ade, kemampuan lebih dari mampu, gaji beribu2.. bini je tak de.. guane ni..

nurulhusna said...

ask mart- alhamdulillah.. moga-moga macam tu.. =) Ahha.


detective- korang klo abang marah saya berlepas tangan...
klo lengkap sume pun klo tade jodoh nak buat macamane. bukan tak usaha.. Huhu. Insya Allah, meh pakat doa abang dimudahkan jodoh. tapi nt korang pulak tak larat nak mai kenduri rumah saya. Ahha

detective said...

eh mana boleh tak larat.. larat. kalau lepas abang taufiq tu nak buat yang husna punya walimah pun kami larat nak pegi. apapun, tahniah untuk kak nani sebab dapat kebenaran kawin masa belajar.. bukan dulu susah ke nak dapat? bukan ayah tak bagi ke? anyway, jumpa jun nanti ye..

nurulhusna said...

memang awal2 dulu ayah tak bagi.. tapi sekarang ayah lembut hati dah. ayah dah mengubah persepsinya. kata ayah, "takkan menyekat keinginan anakanda2 selagi anakanda mampu terus menjalankan tanggungjawab anakanda sebagai pelajar dan anak.."
gembira ayah sekarang, klo boleh nak sume anak dia kawen.. excited dapat menantu. =)

mana boleh D.. kite tunggu awak dulu,awak tu dah ada 'ehem3'.. kita ni sape laa.. single trang tang tang lagi. awk tu haa, cepat2 le.. teringin nak makann nasik minyak umah awak pulak ni haa. =)

detective said...

lalalalala....
doakan ye. kita serah pada allah sumenya.. Insya ALLAH.

athirahariffin said...

kak bilo lagi kak?

dah tak sabo da ni nak ke majlis walimah akak..

hee~~ gurau je la.. jgn marah, marah, nanti cepat tua..

nurulhusna said...

tunggu tirah dulu ni.. =)

caliph said...

jemput2 datang...

orang yg mengumpat tu, nati kat kelate tu kena la dia.

nurulhusna said...

rilek abe. takpe, depa prihatin tuh, buke gapo. =)

izzati pasir mas said...

Tahniah Kak Nani!!

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.