♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Tuesday, May 26, 2009

oh..maaf ye cayang..love u!


selamat ulangtahun kelahiran yang keempat,sayang munir..!!


"cikna..ummi beli kek besar..nanti munir nak bawak pergi sekolah..ade lilin empat..ada pisau satu.."'

petang itu suara Munir menelefonku buat aku rasa sangat bersalah..bukan terlupa akan ulangtahun kelahirannye..tapi kerana terlalu sebok,tak sempat menelefon munir..
maafkan cikna,sayang..
"Baba cakap baba nak beli set bowling kat Munir..nanti cikna belikan munir baju BEN10 tau..nanti cikna datang johor..nanti munir balik kampung dengan cikna..munir nak balik kampung..tapi baba tak datang.munir tunggu je..CIkna datang la.."
sangat petah berkata2..walaupon umur baru 4 tahun..hai,anakku comel..maafkan cikna tak dapat nak pergi Johor..anyway..semoga munir panjang umur..
"Munir,selamat hari jadi tau.."ucapku..
"Cikna,bukan hari jadi..salah lah cikna..selamat hari lahir munir..macam tu.."
so sweet my kid..
Benda yang sangat bahagia..melihat perkembangan anak sedara yang semakin baek..tak lama lagi nak dapat 2 orang anak sedara..kedua2 kakak ipar sedang mengandung..nampaknya bila semua balek ana kena kerja penat laa..sebab biasanye ipar yang kerja keras..haha.

Ya allah..
panjangkanlah umur anak saudaraku..semoga dia sempat menjadi manusia soleh seperti yang kedua ibu bapanya inginkan..semoga Munir menjadi pewaris yang baek untuk keluarga..Semoga Munir bukan kanak2 pintar yang akan terpesong dari jalan yang mustaqim..
Ya allah..
aku sayangkan abdul Munir..Maka engkau sayangilah dia dan berkatilah hidupnya..

Cikna sayang munir..!

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.