♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Sunday, June 20, 2010

Terima kaseh daun keladi! *~*

gambar sebagai hiasan

Bismillah wa alhamdulillah..



Syukur kehadrat ilahi kerana tutor Bio dapat disiapkan walaupun tak ready lagi untuk di submit untuk madam. Mungkin perlukan penelitian yang lebih untuk grab full mark for every tutorial. Untuk Quiz tak djamin dapat full mark! Ahhaa. *-*



Post ini bertujuan benar-benar ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada teman-teman sperjuangan yang tak lekang dengan nasihat dan kenangan-kenangan indah dalam diari hidup seorang Husna. Teman-teman yang senantiasa mendahului orang laen dan jua senantiasa membuat aku merasa istimewa. Terima kaseh Tuhan atas keni'matan yang tidak ternilai harganya.



Terima kaseh teman atas segala pengorbanan dan perkataan yang menggamit hati yang kadang-kadang hilang..

Terima kaseh sahabat kerana engkau adalah sahabat yang baek untuk aku yang tak berapa nak baek.. *~*



Terima kaseh Cokdi for this Sebiru Hari Ini's post and Qurrotu Aini, Siti Zakirah, Nadiatul Husna, Syakirah Akyan, Wirdah, Siti Khadijah, Fathiah Radzi,Bahiah Shakiman, Sarah, Amanina, Yeni Mardhiah dan Afiqah IMY atas majlis yang diadakan. Semoga Allah membalas kalian dengan kegembiraan yang lebih besar dan menunaikan hajat-hajat baek kalian. Thanks for the cake and the food from Pasar Malam. Thanks for spending ur evening together with me especially who are from ZC.



Ya Allah, kurniakanlah mereka ni'mat yang besar dan kasehlah mereka lebih dari mereka mengasehi aku. Sayanglah mereka lebhi dari kaseh sayang mereka buat aku dan lindungi mereka lebih dari aku mahu melindungi mereka. Ameen..



p/s:very sad for some Bestfriend that cannot attend the party.

Atiqah Razak, Muna 'Adila. But great thanks for all of ur wishes and gift..



Wallahu'alam..

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

5 comments:

tiah(^_^) said...

alala..comel2=)

Anonymous said...

tiah yg baek sanggup menemaniku makan...hohoho

tiah(^_^) said...

xteman lg da dpt title baek.. ameennnnnnnn.....

husnataqwa said...

*~*

tiah,work hard for medcy!!

Anonymous said...

besday girl yg tak malu..hihi
xcited je nk makan

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.