♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Wednesday, July 28, 2010

Berkongsi tarikh yang sama.

Today, 28 July 2010. My adek share die punya besday dengan anak sedara, Naim. Jimat sket kek! haha. Buat adekku, Mohamad Khalil Ridha Kamarudin, selamat mencari diri dan mengenal diri sendiri. Letaklah dirimu dalam kepompong yang terbaek. Dan carilah dirimu dalam tempat yang baek nescaya bakal kau jumpa jalan yang TERBAEK. Aku mungkin tidak bersamamu, kau membesar sendirian disitu dek kerana beza umur kita 6 tahun. Jauh tu. Baru je aku berangan nak jadi anak bongsu. Tapi kau potong stim! haah. Apapun, semoga adek mendapat yang terbaek,malah lebih baek dari kami, kakak2 dan abang2 mu!


Selamat menjadi setahun buat Ahmad Naim bin Mohamad Khairil Sedqi. Semoga Naim menjadi anak yang soleh buat ibu dan abinya. Buat Abinya pulak, anak itu amanah. walau sedetik bakal dipersoalkan kelak. Semoga berjaya mendidik dan memberi yang terbaek buat Naim dan bakal adik2 Naim nanti. Ting!! Hehe.
Gambar Abang dan Kakak Ipar ni majlis perkahwinan mereka. Diapit aku dan adekku, Ridha. gambar Naim ada dalam Henset. Tak upload dalam lappy. Next time ya!
aku sayang keluargaku!!

qi
:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.