♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, December 06, 2010

Baru biru.

Alhamdulillah. Harapan saya untuk mempunyai sebuah shoutbox baru yg berwarna biru telah tercapai. Setelah program MEDCY mula surut, gerak kerja mula surut, saya meluangkan masa di bilik. Dah puas-puas buat tutor, saya berpeluang buat shoutbox baru. Padahal bukan susah pun, tapi nak buat menda ni pun take time. Waktu ada event, memang tak sempat pun nak buat. Alhamdulillah. Dah tercapai. Comell plak bile tengok shoutbox baru ni. Sebab warna biru.

J

Kat blog ni kiranya ada dua shoutbox. Satu lagi yang lama, ada nun jauh di bawah sana, boleh tengok jika di scroll downkan page ini. Sebab sayang nak buang link-link dank omen-komen yang ada disitu. Kerana dirimu begitu berharga.

Ok. Tutor tak siap lagi. tapi Alhamdulillah, ada progress. Good2. Kena usaha lebih dari orang lain. J

Insya allah.

Mari tumpu study. Study tu penting. kalau tade event, tak sebuk dengan apa-apa, study betol2, nt dah sebuk, tade masa nak study, baru nak komplen2, takde guna.

Sila study semua. Sementara ada masa. Jangan akademik kita jadi fitnah pada agama negara dan bangsa. Hidup satu Malaysia. (erk..)


:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.