♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Wednesday, January 19, 2011

Oh. my double siblings~


ak tak dapat jadi yg terbaek buat kamu, tapi kamu selalu jadi yang terbaek untuk aku. sungguh tak adil. tapi kamu tetap kekal di situ. memberi yang terbaek.

Sungguh... tak dapatku cari sahabat sebaek kamu..

Terima kasih kerana sudi menjadi penguat semangat.

Meski kita tak mungkin selamanya bersama,

Tapi tetap simpan di ingatan,

Hampir dua tahun kita bergabung tenaga, berkongsi cerita..

Hampir dua tahun kita menyelesaikan tugasan bersama.

Ideal bersama.

Moga aku terus menjadi sahabatmu dihatimu.

Aku mengenalimu seorang yang kuat. Seorang yang hebat.

Sehingga membuat aku malu tidak menjadi sehebatmu.

Sedangkan aku sahabatmu.

Terima kasih kerana pernah menjadi sumber inspirasi.

Akanku semat segala nasihatmu disini.

Dan moga engkau jua tidak melupakan kenangan kita yang pernah dilalui.

Pengalaman yang mematangkan diri.

Kenangan yang menjadikan kita seperti hari ini.


[merindui saat-saat dulu]


:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.