♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, August 08, 2011

DIA berwajah BARU ^__^

Alhamdulillah. 

Dah lama berniat nak tukar wajah blog ni bila cuti panjang. Tapi nampaknya cuti dah terlebih panjang baru sekarang tertukar. Takpe, janji puas hati dapat tukar, walaupun tak cantik pun. Sekurangnya tak rasa boring asyik pandang yang sama je (syaa sendiri). 

Alhamdulillah akhhirnya hajat, cita-cita, impian serta keinginan untuk tukar wajah blog dah tertunai. Moga-moga dengan wajah baru blog memberi lebih semangat kepada penulis untuk menulis dengan lebih bermanfaat serta menarik. Dan tak lupa moga-moga dapat beri  nafas baru juga buat pembaca. Insya Allah.

Maaf kalau wajah baru ni tak cantik di mata anda, tapi ia menarik di mata saya. Cewwwahh. Peace!

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

3 comments:

Anonymous said...

oooh tidak...... kenapa OREN?

tapi siyes, COMEYL le.. tak percaya kak husna loike diz...

husnataqwa said...

oren nampak stiring. comel kan. =)

Anonymous said...

ehhh, puji blog sndiri nampak.. ;P

ok la better than beofre. yang ni nampak lagi hidup. anyway, ta kesa sangat layout ni, yang penting isinya sentiasa mantap. so i will keep on following ur writing sist. =)

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.