♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Friday, November 25, 2011

Johor .:: home SWEET home ::.

Sebelum tu, mari sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Kamalhadi Rosli, student ICT First Year UIA GOmbak yang baru saja kembali ke rahmatullah.

Inna lillahi wa inna ilaihi raaji'un.

Peringatan yang paling baek akan kematian adalah apabila melihat orang yang dekat dengan kita dipanggil menjadi tetamu akhirat ALLAH.

Menghitung saat dan selalu berdoa, "Ya ALLAH, berikanlah aku mati yang baik, husnul khaatimah."

Takziah buat keluarga ARWAH. Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas roh pelajar yang sedang berjihad seperti ARWAH. Allahumma Ameeen.


terlalu pendek dunia ini, sedangkan akhirat itu terlalu dekat, dan panjang. berusahalah mengumpul saham akhirat sebaiknya.

Dan tarikh ini juga Walimah Junior saya di DQ, Adik GEN10, juga merangkap junior di PJ automatically. Tahniah dan Mabruk alaikuma buat Farah Aida Anuar dan pasangan. Insya ALLAH bahagia. Akak doakan Farah istiqamah dalam apa jua keadaan. Dan kalau dah terbina baitul muslim tu, lagi lagi lagi la meningkat momentum dalam perjuangan. Insya ALLAH. Maaf tak dapat dapat walimah, sebab ada komitmen lain di JB. +____+

p/s: Walaupun junior dah kawen dulu, saya tak tercabar langsung. ^__^ (cover..cover)


selamat mengemudi alam BAITUL MUSLIM  buat Farah Aida dan Suami. ^___^


"Kak Husna balik mana?"
"Balik Johor."
"Eh bila jadi orang Johor? "

Mana ada 'jadi' orang Johor. Tulen Kelate original tak celup-celup pun. ^__^

Insya Allah will be off for a few days. Out to JB.


^__^ 2.15 petang bas kat Terminal Makmur. Seriously tak sabar. Tapi sebelum tu ada 'konsert' nasyid sikit kat lecture hall. ^__^

p/s: Seronok dapat jamming. Dulu jamming Qasidah. Sekarang jamming nasyid pulak. Aduh. Kena praktis balik jamming qasidah, jangan lupa diri, Husna. ^___^
cc: Farah Adlina, Illeya Ibrahim, Wirdah Mohd Zain, Hannani Ahmad Puad, Shaahida Zainal Abidin, Afiqah Zulkifli, Syitah Idris, Izzati Johari. Jom Jamming Qasidah Ya Thoibah~


Doakan musafir ini selamat sampai ke Bumi Johor deh. ^___^

Kepada sahabat sahabat, minta maaf tak dapat join Khalifah Training Program sama-sama. Unexpected. ^__^

Apapun, enjoy the program deh ^__^

wait for me deh Dear Ali dan Ahmad Naim. ^__^



:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

2 comments:

NAJWA HAMALI said...

Allah, terlebih jamming semalam. sampai suara wa jadi lain tadi..huhu

Afiqah Zulkifli said...

ustaz kirim salam pada org kuantan :)

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.