♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Saturday, June 02, 2012

Kulihat hijau : Kau bersama atau tidak?


Himpunan Hijau ke Putrajaya.
Apa tu?


Ya Allah,
terperanjat saya melihat gambar-gambar ini di dinding FB.

Benarkah?

Atau ia cuma gambar edit?

Jom, nantikan berita di TV3 esok.......



Bila saya tengok gambar ni,
saya tanya pada diri sendiri,
Allah pilih mereka,
aku bagaimana pula?

Moga aku juga dipilih Allah berada dalam barisan kemenangan Islam ini
Insya ALLAH.

Anda bagaimana?
Bersama mereka tau tidak mahu?
Masih mahu memberi tugas menggapai kemenangan Islam kepada mereka sahaja?
Dan masih tidak mahu terlibat?

Nak menang,
kena usaha sama-sama bro.
Kalau tak
tak rasa manisnya kemenangan tu
Peace!








Sangat sedih sebenarnya tak dapat attend.
Perasaan sedih ni sama dengan perasaan tak dapat attend BERSIH 2.0 dulu.

kekangan ado sokmo. 

Takde rezeki nak join.

Apapun,
terbaek lah.

^_^


lebuhraya kelate.
Lebuhraya rakyat.
saya bangga
^_^

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

1 comment:

Anonymous said...

kau orang pas?

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.