♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Tuesday, December 18, 2012

Aleeya, strong girl in ward.

My niece. 6 years old.

Having two minor surgery today.

I wish i could be there.

She is an active girl. No one expected this will happen.

Finally, the news come and all of us such a shocked.
Aleeya! Be strong,girl. You are my girl. Of course you are strong.

I know how much fragile my brother is. I wish i could hold his hand,look at his eye and said, "Abang, Allah uji sebab Allah sayang. Allah uji sebab Allah nak bagi yang lebih baek. Abang, dekna selalu doakan Abang dan keluarga."

Tapi takdapat nak pergi Johor. Mampu mesej Abang je. Sedih.

Banyak benda berlaku kat sini. I wish i could be strong.

Everyone bercakap tentang nak balik. Saya? Saya terlalu pening kepala. Mummy tanya nak balik tak? Saya jawab, saya sedang serabut, hati saya tak keruan. Mummy kata, orang tanya laen jawab laen,tu maksudnya betul betul exam maniac. Hehe.

Minta doakan anaksaudara saya ya. Thanks.

Published with Blogger-droid v2.0.9

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

2 comments:

terkilan said...

Romantik lah adik dia hehe

Anonymous said...

Aleeyaaaaaa!

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.