♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Thursday, May 23, 2013

Wida' : Selamat berjuang.

12 Rejab.

Menghadiri dua majlis wida'. Iaitu majlis perpisahan.

Pertama, senior UIA yang bakal graduate hujung tahun nanti.

Hati sebak,koyak rabak bila senior betul-betul nak keluar.

Seorang senior tepuk bahu, and seriously said,

"Jaga 'mangkuk' ni baek-baek. Kami berusaha yang baek, next, your generation please survive."

Saya senyum. Eh, pesanannya buat saya gelisah sebenarnya.

Tapi perkataan 'mangkuk' yang dia guna mengimbau zaman saya aktif di medan siasah. Serious, rindunya nak berpencak di mangkuk siasah!

Next, di RFC kami meraikan kasih. Bersama adik IKIP yang saya kasih.

Syukran atas hadiah dan ucapan serta wish. Sayang entum Lillah!

P/s: ada ramai orang kata kek SELAMAT BERJUANG tu nampak macam kek SELAMAT BERTUNANG.
Ehem, dush dush. Walaupun sekarang banyak sangat pengumuman jemputan walimah, sampai kek BERJUANG pun nampak BERTUNANG. Semuanya sebab tsunami walimah ni punya pasal. ;)
Ehem, saya sedang sibuk berjuang. The future the other half pun sedang sibuk berjuang trang tang tang, hopefully. ;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.