♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, August 26, 2013

Ucapan buat para pengantin ;)

Alhamdulillah, tahun ini menyaksikan terlalu ramai sahabat se'batch' yang melangsungkan perkahwinan. Syukur atas pembinaan rumahtangga muslim (bait muslim) semoga ianya berkekalan sehingga syurga. ;)

Memandangkan kami sedang berinduksi, kami tidak dapat menghadiri walimah sahabat-sahabat terutamanya sahabat Darul Quran Generasi Sembilan.

Tercetus inisiatif sewaktu sedang berborak nakal untuk buat wish via video kepada para pengantin; Memandangkan seramai 13 orang ahli GEN 9 yang ada di induksi.

Maka terjadilah ia dengan penuh memorable. Alhamdulillah. ;)

13 orang generasi sembilan di Agro Resort. ;)

Dari kiri :
Afiqah Ibrahim, Siti Khadijah Abbas, Husna Kamarudin, Salihin Harun, Syafiq Zokery, Fahmi Idris, Razani Azmi, Azam Amirdun, Fakhrulrazi, Izzati Azwa, Fathiah Radzi, Syakirah Akyan, Atiqah Razak.

What a memorable picture dan video.

(tatau how to paste the video here. Sorry. Boleh tengok di wall FB saya)

Tahniah kepada :

Syed Anas dan pasangan
Syed Syahmi dan pasangan
Ahmad Zubair dan Ameerah Rosli.

Zubair dan Ameerah.
Both from Generasi Sembilan Persijilan Darul Quran.

Alhamdulillah.

^^

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

No comments:

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.