♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Monday, November 16, 2009

mahu pilih yg mane??

entah kenapa hari ini kurang bersemangat. senyum pun tidak punya tenaga. walopon dah breakfast dgn RADIX KOKO cecah roti,namun semangat tak dapat dipulihkan. masam. menghadiri kelas READING and Math 2. pelik jugak. biasanya ana lah orang yang paling aktif. wondering..
cuaca hari ini redup dan hujan renyai2 tapi lebat jugak. bile suasana canni lagi2 la tringat kat sesuatu. apalagi klo bukan kampung halaman terchenta.
adoo..rendunya pada si ibu yang setia mendengar segala duka dan cerita ria.
"pernah dulu ku sangkakan..
tanpa ibu tak mengapa..
bile berjaohan baru ku tahu
kaseh ibu sangat bermakna.."

malam ni..buntu plak bile sangat banyak benda yang berlaku kat cfs ni.
mmg penuh event unt tenure ni. pening kepala.
ari tu ade TINTA DAIE,bengkel penulisan dari ust Pahrol Juio dan Hj Muhammad bin Zakaria.
Best kot. ana tak ikot pon. ade musyaqqah laen.
malam ni plak ade..
-TALK 'syoknya dating' - macam kena pegi. sebab kebanyakan mad'u selalu tanya sal dating..tade idea nk jawab..yang ini penting untuk mad'u.
-TALK FACILITATOR BY USTAZ EMRAN - yang ni pon wajib pergi untuk markah FIM. alahai..wajib jugak. nanti ape nak cakap pada anak2 buah STUDY CIRCLE. untuk mengeluarkan output,tentunya ana perlukan input. buntu lagi.
-METING MEDCY DAN PENGGAMBARAN-yang ini pon agak penting. untuk event besar MEDCY pada 30 NOV- 6 DIS nanti. event ni sure syok punye. banyak input yang berguna bakal disampaikan. comittee kerja keras seyh. excluding me.. ye ke? setakat ni tak kerja keras lagi..esok luse mungkin..
-dan lagi satu event yang mmg klo buleh tanak lepaskan. pertandingan SPELL IT RIGHT SEMI FINAL.
fuiyoo..macam best plak nk tengok ateh lawan. kali ni maken mencabar kot dengan sesi 'tebuk menebuk'. alahai,mesti Afiq Arshad dan Sidqi kacang sekacang-kacangnya untuk jawab sesi ni. huh..
jadi mane satu nak pilih?
mmg tatau..buntu. mungkin akhirnya hanya membatu kat bilek dengan keadaan tade mood dan kurang tenaga.
itu yang sampingan. my core bussiness canne plak? math and physic ape celita??
kesana kemari..talk sana sini.. canne plak dengna tutorial yang maseh tergantung kosong di buku?(dah siap sket),canne plak dengan ulangkaji untuk Quiz nanti?
semuanya perlukan perhatian yang baek dan tinggi.
semuanya adalah tanggungjawab dan tnaggungjawab..
amanah dan pelaksaannya..
ape pon,allah itu tentunya menduga seseorang sesuai dengna kemampuannya. mungkin kemampuan ana mampu untuk melakukan semua ni(walopon kadang terduduk jugak)_nak amek kesempatan ucap TAHNIAH kepada MEDCY athletenya yang telah menaekkan name medcy sehingga berada di ranking keDUA dalam SPORTS AND MARTIAL ART CARNIVAL (SMAC) yang berakhir semalam. alhamdulillah. kejayaan besar buat MEDCY apabila dalam mase yang same memenangi ANUGERAH WELL_MANAGED TEAM. Gembira sau dara Sharaf menjulang PIALA. Alhamdulillah,berbaloi kerja keras mereka. sukan bagos untukkesihatan. sape kate budak MEDCY nerd? kononnye budak sains kesihatan punya department ni hadap buku je?? sekarang dah ade ranking nombor dua,baru anda tahu. TAHNIAH MEDCY DAN PEJUANG2NYA.
semoga kejayaan berkekalan untuk tenure akan datang~(walopon mase tu mungkin ana dh tade kat CFS)
ok. may allah bless u. dan sekadar hadis buat renungan..

~dari abu hurairah:
Aku mendengar Rasul bersabda,Apa yang aku tegah kamu daripada melakukannye,maka hendaklah kamu menjaohinya, dan apa yang aku perintahkan kamu dengannya,hendaklah kamu kerjakannya semampunya....."


ps: jangan lupe baca Quran. kerana AlQURAN itu pengubat jiwa yang lara..
pelindung hati yang setia dan peneman mati yang bakal tiba...
sayang allah!

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

2 comments:

Anonymous said...

сексуальное порно видео
порно фото секс геев
www русское порно
фабрика звезд порно
секс снегурки

Anonymous said...

It not absolutely that is necessary for me. Who else, what can prompt?

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.