♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Sunday, February 28, 2010

sapaan mesra

Salam.
Sekarang ana sudah berada di Pasir Mas Kelantan. Di teratak kesayangan. Keseorangan. Macam anak tunggal. Ana menghabiskan beberapa hari d Seremban. Saja. Melawat anak saudara kesayangan.

Ana jugak nak mintak maaf sebab banyak mesej dan email ana tak bagi respon sebab laptop ana tak berapa ok. henset plak tak de kredit kot. Semoga anda berlapang dada dengan hamba.

Itu saja coretan ana, sedikit. Untuk memaklumkan saje. Banyak cerita yang nak dikongsi, mungkin kena tunggu dulu. Ini baru saje sampai di rumah. Belum melawat anak saudara baru lagi. Banyak task yang perlu diselesaikan.

Jumpa lagi. Doakan ana jugak! Ana mahu optimis dan positif..

dalam masa yang same, cuti dua minggu ni kena guna betul2 untuk ALQURAN dan ibadah2 lain.. Alquran mesti dihati. Letak TV blakang kaki. Baca Quran dulu, baru tengok TV.

Pesanan buat diri sendiri..

Dan mereka yang sama2 bercuti bersama.

(suasana sunyi ditinggalkan ibu ayah yang pergi kerja sejak pagi. apa yang boleh saya buat? tido? kata beliau, tido bukan nikmat terbesar bagi kite, kerana nikmat kite adalah dalam medan perjuangan kerana kite adalah pejuang..)
:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

5 comments:

L Bro M said...

haa.. ore pasir mas ko???
huhu mesti kenal skoloh sultan ibrahim satu?

husna said...

kenai2

L Bro M said...

ops.. lupa nak baca statement kat tepi..
srupa lah kita,, aku dulu pun x masuk pasti dan tdika juga =)
haha rupanya skolah agama lati,, aku dulu dpt tawaran situ jugak tapi tak prgi,,,

konferm kenal aiman yusri, yg hidung mancung tu, yg dop kat uia skrang

husna said...

skrg pon kat uia jugak. tapi tak kenai pon aiman yusri.

Anonymous said...

ayat yang warna merah kat bawah sekali tu sangat best..

"..kerana kita adalah pejuang.."

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.