♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Sunday, May 30, 2010

....

tatau nak tulis tajuk ape.
Hari tu aku update blog.
Aku tulis tentang shortsem.
Dah best dah aku karang ayat.
Tapi bila aku post,
post tu tak publish la pulak.
Aku pun tatau kenapa.
Mana tak bengang kepala otak.
Punya lah panjang aku berceritera.

Esok aku dah nak balik UIA.
Selasa pagi aku sampai UIA.
Aku tanak balik pun ke UIA.
Macam la best sgt kat UIA.
Tapi hati aku sayang UIA.
Agaknya sebab UIA tu UIA.
Jadi aku pun sayang UIA.
UIA kan best macam UIA.
UIA adalah UIA tetap UIA.

Ape tah ak merepek.
Semalam abang aku balik.
Yehhaa!
Best nak mati.
"Terasa hari semalam adalah mimpi. Aku balik dan aku terpaksa pergi. Tapi kasihku buat kalian tetap abadi. Betapa bahagianya aku dikelilingi keluarga seperti kalian dan bertuahnya aku memiliki kalian sebagai kenangan terindah buatku. Kalianlah penyeri hidupku. Pewarna kanvas harianku..keluargaku...."-abang
(waaaa........sedih....)

Ok lah. Nanti kita jumpa lagi. Hutang kisah shortsem tertunggak banyak ni.
Semester depan, roomate ku Nadiah Hassan(sekali lagi) dan Farah Adlina.
Roomate lama aku tinggalkan. Ramai yang marah.
Tapi aku terpaksa. Terpaksa dan terpaksa
100 kali terpaksa.

Ok lah. Ayah aku suro bagi makanan kat kucing tu. nanti bising plak kalau aku tak bagi.
Yoish!

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

5 comments:

dendam terlerai said...

da la balik lambat. belagak mcm comm tawe. sakit hatiii aku. da la senang2 makcik nak pilih bilik mana. bajet la ko. nanti ko jadi la presiden KC pasni. bahagia.

aina said...

oh.sedapnyer ayat.sapekah??manusia diatas..hu..
em husna.mu jgn buli kwn aku eh.
da dpt sebilik.jgn memekak.
runtuh kC nnti.~~

ex-KC 630 said...

jgn gaduh2 nowh....dia adeq saya...huhu...bukankah berlapang dada itu yang terbaik???em...=)

dendam terlerai : dia ada hal yg xbisa dielakkan la...=)..sabar nowh...kalu dy jd presiden KC pun,nak wat cane...rezeki dy...=)

aina : adeqku bukan pembuli..
adeqku bukan seperti yg disangka...
dy penyeri dunia ini dengan gelak tawanya yg memekak namun sedap & bhagia didengar oleh insan disekelilingnya..(bermadah..)haha...adeq best!!!=p
hasil didikan ateh..cokdi..liyana...aina pun apa kurangnya..hehe...

kalu KC runtuh,kita saman arkitek n engineer yg wat bgunan tu...=)silap estimate kot...haha

p/s:miss u ol...

dendam terlerai said...

ex-630- adek awak selalu kena puji,biarlah kena keji pulak. kalau bukan saya,siapa lagi nak kutuk dia..
hihi.
aina-aku taw ko comm tawe. aina hebat pe. ngee~
tak gadoh la nor. ni namenya mencapub sebab susahnya nak jumpa budak yang bernama husna~ ngee~ sibuk manjang~~

husnataqwa said...

dendam terlerai- haha. nape perlu jeles? sapa suro anda pulang awal ke UIA? tabaek tau dengki. presiden KC?? no.. mane nak tinggal medcy.. sayang medcy lah..

aina-tah la aina. ce ko cari sape a dendam terlerai ni. nanti ak upah ko kalo ko dapat jejak. suke sangat jadi orang yg takenal nih.

anje- terharu nje.. terharu sangat. hohoho~~

adek anje tamacam ape yang anje impikan.
tasampai tahap tu anje.
nampakny cita2 anje tinggi sangat nak ade adek macam tu.

dendam terlerai-sape ko ha>
kutuk ah. sume mmg layak dikutuk.haha

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.