♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Tuesday, May 25, 2010

Hari ini ulangtahunnya lagi!

dia suka buat rambut pacak.
Selalu buat kat kampung,
bercita-cita nak jadi ultraman.
*~*










rajin buat kerja sekolah.






Dah pandai mengira,tambah tolak.






*-*












asal nak gi sekolah je suro aku amek gambar dia.






Macam-macam gaya dia posing.






Saje la tu tak bagi aku tido lepas subuh.






*-*




















Anak tunggal.






Dia nak adik,tapi tak sampai rezeki lagi.






Doakan dia dapat adik ye,semua orang.






Sian dia,dia ada sakit jugak.






Bila sakit,dia selalu doa kat Allah.






Sweet.






*~*















Selamat menjadi 5 tahun














Abdul Munir Abdul Muttalib.
(26052005)


Sekarang, dia dah sekolah. Baru tadika lah!

Dia suka dengar perkataan HOLIDAY.

Pegi sekolah mesti tanya cekgu, bila holiday?


Semakin cumel dan semakin pintar.




Dah pandai solat. *-* walaupun tak sempurna.

klo dia ikot kitorang solat,nescaya tak kusyuk solat kitorang.

dia pandai baca Al-Fatihah.

Dan bile rukuk dan sujud,bunyi macam jampi serapah!


Dan sekarang impiannya minta seekor lembu dari AYAHNYA(bapak aku la tu,datuk dia).





(pening ayah aku pikir,mana nak cari lembu. Lembu sekor bukan murah. Ingat beli lembu macam beli tayar beskal ke?)




Tatau la ape dia nak buat dengan lembu tu. Tunggang pegi tadika kut.







Apepun,dia anak saudara sulung aku,

memang aku sayang.

Tak jumpa dia lama,buat aku jadi rendu.

Dia sweet dan selalu sebut

"Ya Allah.."

bila aku kate aku rendu dia.







Aku sayang semua keempat-empat anak saudaraku.







Munir,Aleeya,Naim dan Ali.








ini Ahmad Naim.


Aku belum tunjuk lagi kehenseman dia pada korang.


Cumel kan?


Orang kata,muka dia macam muka aku masa aku kecik.


Orang kata,bukan aku kata.


Wah..


*~*

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

1 comment:

Anonymous said...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.