♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Wednesday, June 02, 2010

Biology Chemistry. Please. Make me better.


"Bring the hope here, leave the love home"


semenjak akhir2 ni, quote ni aku jadikan status kat YM. Dan kat Facebook pn lebih kurang sama.




Sebab ni kut aku jadi bengang dan tade semangat? Sebab aku leave the love home?


Sebab ni ke aku jadi lembik macam biskut tawar cicah air teh panas?


Sebab ni ke aku nak hidup sendiri sorang2 pegang buku bio dan chem je?


Sebab ni ke aku asyik call mak aku pastu cakap tak best dok UIA?


Sebab ni ke aku rase stress bila aku kena buat banyak benda?


Sebab ni ke aku jadi hamba yang tak reti BERSYUKUR?




Ya Allah. This semester, aku amek BIOLOGY II and CHEMISTRY I.


Huh.


Doakan aku.


Aku nak buat mak bapak aku bangga.


Agama. Akademik. Akhlak. Ibadah.


Semua sudut aku nak buat ibu bapa aku bangga.


Mungkin ini yang keterakhir kalinya.


Aku betul-betul nak buat ibu bapa aku bangga dan gembira dengan aku


sebelum ALLAH tarik nyawa aku bila-bila masa dari sekarang.




Doa serta Qunut Nazilah buat konvoi Misi Kemanusiaan ke Gaza.


Semoga ALLAH mengutuskan pertolongan terbaek.


Yang tidak pernah difikirkan manusia seperti peristiwa Burung Ababil.


Allah is Ghafur.


Allah is the one who love the MUHSININ.


See ya.

:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

1 comment:

Anonymous said...

bring along ur love here my dear!!!

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.