♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Sunday, June 06, 2010

my new template

Salam. Sehat semua? alhamdulillah. Hari ni adek-adek second intake dah masok UIA. Mereka ni terdiri dari adek-adek GEN10 DQ. Ahlan Wasahlan Wa Marhaban Bikum. Tak ketinggalan dgn adek-adek yang dah masuk selama hampir dua minggu dah. Amacam? Best ke dok UIA ni? *~*

Apapun. semoga adek-adek pandai memilih jalan hidup. Kat UIA ni macam2 ada. Kena pandai2 pilih apa yang baek untuk kita dan yang penting baek disisi Allah..



Sekarang ana dah tukar template blog ni. Sebelum ni banyak orang komplen dgn template buruk blog ana. Macam2 mereka kutuk. Tak meriah la. Jakun la. Pucat la. Buruk la. Hadui. Ana sabar je,hampir dua tahun ana guna template tu. Sebab ana tak ubah template tu sebab ana tak reti sebenarnya. Sekarang ana dah reti. Pasni ana selalu2 tukar template. Haha. Jakun je tak reti benda mcm tu kan? Lagipun ana tak minat nak tukar template. tu yang ana buat tak tahu.



Sekarang,wajah baru pada blog ana harap2 dapat bagi semangat baru untuk ana. Untuk terus berblog walaupun lepas ni mungkin sebuk, dan juga tentu sekali semangat untuk belajar dan semangat untuk mencari jalan TAQWA. Doakan ana ya.



Lepas ni kalau ada apa-apa komplen,bagitau ana lah.

Ana harap kita semua Allah redho.

Dan kita semua mencari redho Allah.

Erti hidup pada yang memberi.



Jangan nakal dan belajar rajin2 kasi hidup bahagia abadi.
:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

3 comments:

Anje said...

Adeq....
jaga adik2 Gen 10 DQ molek2 deh...
kirim slm kat smua...
jaga depa btol2 adeq...
huhu...plzzzzzzzzzz.........

tq deq sayang n comey lg cun n cute...=)

jaga diri...

uda said...

adik sayang....

jage anak sedare adik jugak yer...

ade 6 orang tuh..

huhu..

maknye xde..harapkan mak2 sedare lah..

hehe

but jage gok adik2 lain=)

sayang sokmo ^,^

adek. said...

insya allah.. jangan risau..
adek tak mampu jugak nak jage semua. tapi cube sedaya upaya insya allah... jangan risau. ramai kat sini yg buleh tengok2kan...
pohon doa dari jaoh...

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.