♥♥♥ Follow me ♥♥♥

Wednesday, September 01, 2010

Insya-Allah. Insya-Allah.

gambar sekadar hiasan



Thanks to who introduce me this sweet song. Sebenarny lagu ni nak kata sedap ke tak sedap sangat subjektif. Sangat subjektif. Kadang-kadang lagu yang kita dengar,kena dengan situasi kita, beri inspirasi pada kita. Haa, tu la yang bestnya. Klo tak, tak rasa pa la kan. So,this song is very meaningful for me right now. Masya-Allah. Syukran jazilan. I love this song, until I got BUSHRA yakni berita gembira dari kampung. Hoho. Nak balek skrang jugak. Tak sangka. Akhirnya segala jalan keluar telah dimudahkan Allah. Masya-Allah. DIA mendengar doaku. Syukran ya Rahiim. Aku sangat sayang ALLAH. Aku sangat cinta ALLAH. Pinta doa kalian moga segala urusan dipermudahkan. Semoga kita semua bahagia dalam rahmat ALLAH dan kasih sayang Tuhan yang Maha Pengasih.


Buat keluarga, tiada kata yang mampuku ungkap. Hanya senyuman dan titisan airmata ini jadi saksi betapa aku terharu dengan segalanya. Maha Esa Allah.


Insya-Allah~ MAHER ZAIN


Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can't see which way to go
Don't despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side


Insha Allah x3
Insya Allah you'll find your way


Everytime you commit one more mistake
You feel you can't repent
And that its way too late
Your're so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame


Don't despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you'll find your way
Insha Allah x3
Insya Allah you'll find your way


Turn to Allah
He's never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don't let me go astray
You're the only one that showed me the way,
Showed me the way x2
Insha Allah x3
Insya Allah we'll find the way


INSYA ALLAH.


Moga itu yang terbaek.



:: "Allahumma faqqihna fiddin, wa 'allimna takwil, wahdina ilas sawa'is sabiil" ::


:: Ya Allah, kurniakanlah kami kefahaman yang mendalam tentang ilmu agama, dan ajarkanlah kepada kami ilmu yang boleh memahami sesuatu yang tersirat, dan tunjukkanlah kepada kami jalan yang sebenar2nya. :) ::

6 comments:

caliph said...

kalu raso berat,royak le.
bersedia unt oktober nati.
i lub u

nurulhusna said...

okai.. dont worry.. persediaan dibuat dari semasa ke semasa..
hoho.
lub u too~

farah farhana said...

hoi, gembira mcm orang nk kawen!

ak doakan yg terbaik buat saudaraku ini.. semoga allah mudahkan segala.. sayangnya family ko kat ko kan.. alhamdulillah..

caliph said...

haha. tak larat nk tengok die gitu. bagi je la
fafa, kawen2 jangan sebut..

fafa said...

hihi. ade orang marah nampakny. ada unsur cemburu di situ.
bajet berapa?
apepunkan fafa doakan husna cepat baek le bang..

nurulhusna said...

hem.. thanks semua!!
stop2.
borak laen eh~

About Me

My photo
a very normal and 'serba kekurangan' person. sedang mencari dan menuntut ilmu Allah. Masih banyak kekurangan yang tidak perlu dicari, akan terzahir dengan sendiri.